obowiązujące w sklepie internetowym „jacadi.pl”
w transakcjach z Konsumentami
Sklep działający pod adresem internetowym jacadi.pl prowadzony jest przez
Kids Boutique spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, adres dla
korespondencji 01-343 Warszawa, ul. Legionowa 31A, wpisaną do Rejestru
Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) pod numerem 0000536728, akta spółki
są prowadzone przez, XI Wydział Gospodarczy Sądu Rejonowego dla Krakowa – Śródmieścia
RDF/189372/20/689, NIP 677 238 44 00, REGON 360122951
kapitał zakładowy spółki wynosi 805 000,00 zł /słownie: osiemset pięć tysięcy złotych 00/100/ i
został w całości opłacony
I. PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ
Sklep internetowy „ jacadi.pl”,zwany dalej „Sklepem”, prowadzi sprzedaż
towarów w postaci ubrań, obuwia, mebli, elementów wyposażenia wnętrz, kosmetyków
oraz zabawek dziecięcych za pośrednictwem sieci internetowej.
Zamówienia od Kupującego są przyjmowane poprzez odpowiednie aplikacje witryny
internetowej.
Każdorazowo po prawidłowym dokonaniu zamówienia, Kupujący otrzyma potwierdzenie
na adres swojej poczty elektronicznej podany przy dokonywaniu zamówienia.
II. CENY TOWARÓW I PŁATNOŚCI
Wszystkie ceny towarów podawane są w kwotach brutto, w złotych polskich i zawierają
podatek od towarów i usług (VAT).
Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny lub na żądanie Kupującego
faktura VAT.
Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Kupującego i określony w zamówieniu
sposób.
Koszty dostawy nie zostaną uwzględnione w cenach towarów i będą podawane
Kupującemu bezpośrednio przed złożeniem zamówienia.
Kupujący może wybrać następujące formy płatności: przedpłata dokonywana za pośrednictwem systemu płatności PayU
III. REALIZACJA ZAMÓWIENIA
Kupujący wedle własnego wyboru:
otrzymuje towary za pośrednictwem firmy kurierskiej, wybranej przez klienta
podczas składania zamówienia z zakładki POLKURIER.pl
odbiera towar za pośrednictwem automatu pocztowego (paczkomat)
odbiera osobiście w butiku stacjonarnym Jacadi Paris znajdującym się pod
adresem: Dom Mody Klif, ul. Okopowa 58/72, 01-042 Warszawa
Zamówienie realizowane jest niezwłocznie nie później jednak niż w terminie do 5 dni
roboczych licząc od dnia:
zaksięgowania przedpłaty – w przypadku płatności dokonanej za pośrednictwem
PayU
złożenia zamówienia w przypadku odbioru osobistego w butiku stacjonarnym Jacadi Paris
W wyjątkowych sytuacjach (takich jak: okres wyprzedaży, okres przedświąteczny oraz wakacyjny)
czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Realizacja zamówienia oznacza:
w przypadku przesyłki kurierskiej, pierwszą próbę doręczenia przesyłki
Kupującemu przez kuriera
w przypadku odbioru towaru w paczkomacie lub odbioru osobistego –
powiadomienie Kupującego o gotowości towaru do odbioru.
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie
w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym podaniem adresu
przez Kupującego.
Sklep zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar bez jakichkolwiek wad i
uszkodzeń
Kupujący otrzymuje potwierdzenie zawarcia umowy ze Sprzedającym wedle wyboru
Sprzedającego:
za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany przez Kupującego
w formie papierowej wraz z przesyłką zawierającą zakupiony towar
podczas odbioru osobistego
Kupujący jest obowiązany do sprawdzenia przesyłki przy odbiorze. W przypadku
stwierdzenia, iż otrzymany towar posiada braki, albo też został mechanicznie
uszkodzony, powyższe okoliczności winny być stwierdzone stosownym protokołem
sporządzonym przy udziale przedstawiciela firmy kurierskiej.
W przypadku braku towaru w magazynie bądź wyczerpania zapasów danego towaru,
Kupujący zostanie poinformowany o tym fakcie drogą elektroniczną lub telefonicznie
przez Sprzedającego. W zaistniałej sytuacji Kupującemu zostanie zaproponowane:
anulowanie całości zamówienia
anulowanie zamówienia w części, w której realizacja jest możliwa w
wyznaczonym terminie
wybór innego podobnego asortymentu
IV. REKLAMACJE
Z zastrzeżeniem ust. 6 Kupujący mogą składać reklamacje dotyczące zamawianych
towarów:
za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@jacadi.pl
osobiście w lokalu Sklepu pod adresem wskazanym powyżej
Kupujący w reklamacji powinien wskazać: swój adres korespondencyjny, datę zakupu
towaru, rodzaj i opis zgłaszanej wady towaru. Składając reklamację Kupujący zobowiązany
jest dostarczyć kopię dowodu zakupu towaru, a także reklamowany towar. Formularz
reklamacyjny jest dostępny na stronie internetowej Sklepu
Sprzedający niezwłocznie po zbadaniu okoliczności zgłoszonej reklamacji skontaktuje się
z Kupującym i poinformuje go o wyniku rozpatrzenia sprawy.
W przypadku uznania reklamacji Kupujący może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od
umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla
Kupującego wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to
nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniany lub naprawiany albo Sklep wcześniej
nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady.
Kupujący może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać
wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady,
chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta
jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem
proponowanym przez Sklep. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość
towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się
pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno być złożone na piśmie pod rygorem
nieważności. Na równi z formą pisemną dopuszczalne jest złożenie oświadczenia w formie
elektronicznej wypełniając formularz dostępny na stronie internetowej. Zgłoszenie żądania
zwrotu ceny sprzedaży jest równoznaczne z odstąpieniem Kupującego od umowy.
W przypadku odstąpienia od umowy zwrot ceny sprzedaży następuje po odesłaniu
na adres : Dom Mody Klif- Jacadi Paris , ul. Okopowa 58/72, 01-042 Warszawa wadliwego
towaru, o ile nie został on przesłany przed złożeniem oświadczenia o odstąpieniu.
V. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta /Dz. U. z 2014 r.,
poz. 827/ Kupującemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej
za pośrednictwem witryny internetowej. Uproszczona informacja dotycząca uprawnień
Kupującego w zakresie prawa odstąpienia od umowy i skutków jego wykonania zawarta
została w załączniku nr 1 do niniejszych Ogólnych Warunków Sprzedaży.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno być złożone na piśmie pod rygorem
nieważności. Sprzedający nie dopuszcza wykonania prawa odstąpienia drogą
elektroniczną za wyjątkiem oświadczenia przesłanego w formie elektronicznej na adres
e-mail Sprzedającego.
Kupujący może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy wykorzystując wzór
oświadczenia, stanowiący załącznik nr 2 do ustawy wskazanej w ust. 1. Ustawowy wzór
oświadczenia, uzupełniony o dane Sprzedającego oraz dostosowany do realiów transakcji
zawieranych w Sklepie stanowi załącznik nr 2 do niniejszych Ogólnych Warunków
Sprzedaży.
Termin na wykonanie prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni
od dnia dostarczenia towaru Kupującemu lub osobie przez niego wskazanej. Jeżeli
zamówienie dotyczy więcej niż jednego towaru i są one dostarczane lub odbierane
osobno, termin ten liczony jest od dnia dostarczenia ostatniego z towarów.
W przypadku dokonania skutecznego odstąpienia od umowy jest ona uważana za
niezawartą, a Sprzedający jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu płatności
dokonanych przez Kupującego w ramach wykonania umowy, w szczególności tytułem
ceny sprzedaży.
Zwrot płatności dokonuje się w następujący sposób:
jeżeli Kupujący płacił gotówką w lokalu Sklepu – gotówką w kasie Sklepu
jeżeli Kupujący płacił przelewem bankowym – poprzez zwrot płatności przelewem
na rachunek bankowy Klienta
Zwrot płatności na rzecz Kupującego następuje w terminie 14 dni od dnia otrzymania
przez Sprzedającego oświadczenia o odstąpieniu. Jednakże Sprzedający może
wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania od Kupującego zwracanego
towaru na adres Sklepu.
Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru do Sklepu.
W przypadku towarów, które ze względu na swój charakter nie mogą zostać odesłane
pocztą, Kupujący ponosi koszty ich zwrotu w wyniku odstąpienia od umowy w wysokości
nie większej, jednak niż 350,00 zł /słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych/.
Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem
przystąpienia do korzystania z niego w sposób wykraczający poza zakres konieczny do
stwierdzenia i funkcjonowania towaru.
Przepisów niniejszego artykułu nie stosuje się do przypadku odstąpienia od umowy
w ramach wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady towaru.
VI. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Składając zamówienie w Sklepie Kupujący wyraża zgodę na umieszczenie swoich
danych osobowych w bazie danych prowadzonej przez Kids Boutique sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie, adres do korespondencji 01-343 Warszawa, ul. Legionowa 31A,
oraz bazie danych franczyzodawcy na ich przetwarzanie dla celów realizacji
umowy. Podanie danych osobowych przez Kupującego oraz zgoda na ich przetwarzanie
są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez Sklep. Kupujący ponosi pełną
odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych lub niepełnych danych osobowych.
Kupujący może wyrazić zgodę na otrzymywanie od Kids Boutique sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002
roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r., nr 144, poz. 1204 ze zm.)
na podany podczas składania zamówienia w Sklepie adres poczty elektronicznej. Zgoda
ta oznacza także zgodę na przetwarzanie danych osobowych Kupującego w celach
marketingowych.
Kupującemu przysługuje prawo uzupełnienia, uaktualnienia i prostowania danych
osobowych, żądania czasowego lub stałego zaprzestania ich przetwarzania, w
szczególności są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane
z naruszeniem przepisów prawa oraz prawo żądania zaprzestania ich przetwarzania dla
celów marketingowych (prawo do zapomnienia).
VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Poza przypadkami wskazanymi szczegółowo powyżej Kupujący może skontaktować się
ze Sprzedającym pod numerem telefonu 508 484 460 lub 22 531 46 87 od poniedziałku
do piątku w godzinach 9:00-15:00, za pośrednictwem poczty elektronicznej
kontakt@jacadi.pl lub za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie
internetowej Sklepu.
Sprzedający nie pobiera jakichkolwiek dodatkowych opłat z tytułu posługiwania się przez
Kupującego środkami porozumiewania się na odległość wskazanych w ust. 1 niezależnie
od materii kontaktu.
Sprzedający nie stosuje jakichkolwiek aplikacji śledzących Kupującego w sieci Internetowej
ani poza nią. Wszelkie dane przekazywane przez Kupującego służą wyłącznie realizacji
zamówienia, załatwienia reklamacji lub innych powiązanych z tymi zdarzeniami uprawnień
wynikających z przepisów prawa.
Wszelkie treści cyfrowe umieszczone na stronie Sklepu w postaci elementów graficznych
są objęte ochroną przewidzianą w ustawie z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i
prawach pokrewnych /Dz. U. z 2006 r., nr 90, poz. 631 t.j. ze zm./, a w przypadku
zarejestrowanych znaków towarowych – także ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo
własności przemysłowej /Dz.U. z 2013 r., nr 1410 t.j./.
Sprzedający nie jest związany jakimkolwiek kodeksem dobrych praktyk w rozumieniu art. 2
pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom
rynkowym /Dz. U. z 2007 r., nr 171, poz. 1206 ze zm./.
Poza procedurą wskazaną w art. IV Sprzedający nie przewiduje innych pozasądowych
sposobów załatwiania sporów i dochodzenia roszczeń.
Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wprowadzenie go w błąd przez Kupującego
w procesie składania zamówienia co do charakteru Kupującego jako konsumenta.
Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd
powszechny według właściwości ogólnej (prorogatio fori)
Niniejsze Ogólne Warunki Sprzedaży określają zasady zakupów w Sklepie. Złożenie
zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte
w niniejszych Ogólnych Warunkach Sprzedaży.
Niniejsze Ogólne Warunki Sprzedaży obowiązują od dnia 1 kwietnia 2020 roku.
Niniejsze Ogólne Warunki Sprzedaży stanowią integralną część zawartej przez strony
umowy sprzedaży.